من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ترندهای برتر آرایش در سال 99
 

ترندهای برتر آرایش در سال 99 ، با فرا رسیدن سال نو سبک آرایش بانوان نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. ایده های آرایشی از بین مدل های ارائه شده توسط کارشناسان آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی انتخاب می شوند.

البته تمام مدل های ارائه شده مورد پسند همه کشورها نبوده و مدل های پر طرفدار به عنوان سبک آرایش در سال جدید انتخاب می شود. دراین مقاله به بررسی ترندهای پرمخاطب آرایش در سال 99 خواهیم پرداخت.

پوست شفاف و درخشان

امسال بیش از هر سال دیگر به پوست شاداب و با طراوت توجه شده است. پس سعی کنید اولویت شما در نوع آرایش، این است که پوست سالم و شاداب داشته باشید. همیشه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

ترندهای برتر آرایش در سال 99


مصرف کمتر کرم پودر

سعی کنید از کرم پودر کمتر استفاده کنید به طوری که لایه نازکی از آن بر روی پوستتان قرار بگیرد. زیر چشم ها و روی بینی را با هایلایتر روشن تر کنید. هایلاترها پوست را براق نمی کنند و یک درخشش طبیعی به پوست می دهند.


ابروهای پر و مرتب

ابروهایتان رابیش از اندازه نازک نکنید و در مقابل از بهم ریختگی و ژولیده بودن ابروها نیز جلوگیری کنید. ابروهای پهن و مرتب بهترین نوع ابرو در حال حاضر می باشد.


سایه های رنگارنگ
ترندهای برتر آرایش در سال 99


سایه های آبرنگی اگر به درستی استفاده شوند می توانند ظاهری متفاوت و زیبا برای شما به ارمغان بیاورند. برای این منظور از یک رنگ روشن برای مرکز پلک و برای قسمت های بیرونی از رنگ های تیره تر استفاده کنید.


مژه های پر و زیبا

آرایشگران حرفه ای در سال 2020 بر روی مژه ها تمرکز بیشتری دارند. سعی کنید با استفاده از ریمل های حجم دهنده مژه های خود را حجیم و براق کنید. در ضمن در سال 2020 ریمل های رنگی مانند ریمل های آبی بسیار به چشم می خورد. این ریمل ها گرچه چشم را درشت نمی کنند اما برای ایجاد آرایش های فانتزی مناسب می باشند.

ترندهای برتر آرایش در سال 99


خط چشم گربه ای

امسال خط چشم های گربه ای با رنگ قرمز در میان آرتیست ها بیشتر رواج دارد. شما می توانید با عقب کشیدن موها زیبایی این سبک را دو چندان کنید. گرچه خط چشم گربه ای قرمز چندان در ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد اما می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید.


رژ لب سرخابی و یا رژ لب ملایم

رنگ سرخابی و یا صورتی، چهره را با طراوت و شاداب می کند. در ضمن سن را تا حدی پایین تر نشان خواهد داد. در صورتی که علاقه ای به این رنگ ندارید می توانید از رنگ های ملایم و طبیعی استفاده کنید که همیشه رنگ های پر طرفدار به شمار می روند.


مروارید در آرایش مو

مروارید ها همیشه مد هستند. در سال 2020 استفاده از مرواریدها در اکسسوری و زینت بخشیدن به موها، بیشتر مشاهده می شود. این مرواریدها به صورت سنجاق و یا گیره به بازار ارائه شده اند.

ترندهای برتر آرایش در سال 99

منبع:https://lastmod.com/%D9%85%D8%AF/%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-99.html 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.