من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

EAGLEVILLE، Pa. (AP) - کتلین کین، دادستان کل سابق پنسیلوانیا، در اوایل پنج شنبه به یک زندان کالج محله ای در فیلادلفیا گزارش داد که برای محکومیت محکومیت هیئت منصفه، دروغ می گوید.

کین لبخند زد و به طور گسترده ای به عنوان او را در تسهیلات اصلاحی شهرستان مونتگومری در یک کامیون وانت وارد شد و فقط قبل از ساعت 8 صبح به زندان افتاد تا مدت 10 تا 23 ماه برای محرومیت، انسداد و سایر موارد شروع شود.


ویلیام جی برنان، وکیل مدافع او، گفت: "من امروز صبح با او صحبت کردم و فکر می کنم او با استقامت و عزت آن رفتار کرده است." "این یک روند طولانی و ناخوشایند برای کتلین و بسیاری دیگر است. او اکنون حکمش را خدمت می کند. ده ماه به سرعت می رود، و او بیرون می رود، پیش بینی می کنم، و منجر به یک زندگی بسیار سازنده و امیدوار کننده می شود. این پایان Kathleen Kane نیست. "

پس از تبدیل شدن به نخستین دموکرات و نخستین زن که به عنوان دادستان عالی ایالتی انتخاب شده بود، بومی 52 ساله اسکاتنون یک بار به عنوان ستاره سیاسی در حال افزایش در ایالت در نظر گرفته شده است.

کین، استیلی، دادستان منطقه ای مونتگومری، که دفتر کانین تحت تعقیب قرار دارد، گفت که زندان کین "این فصل ناخوشایند را برای مردم پنسیلوانیا بسته می کند".

"همانطور که درب زندان او را خاموش می کند، یک پیام قوی فرستاده می شود که هیچ کس بالاتر از قانون نیست. هیچکس. استیل در بیانیه ای گفت که حتی مسئول اصلی اجرای قانون امور خارجه هم نیست.

جان کورکران، سخنگوی دولت کانتی در مونتگومری می گوید: زندانیان جدید معمولا ابتدا اسکن کامل بدن و جستجو را انجام می دهند، دارایی های شخصی خود را تأمین می کنند، بررسی های بهداشتی و ارزیابی سلامت روانی دارند و لباس های زندان صادر می شود.

کرکوران گفت که کین چند روز اول خود را در زندان محافظتی "سلول سخت" صرف خواهد کرد و بعد از آن مقامات زندان طبقه بندی خود را بررسی خواهند کرد.

کورکان گفت: "در آن زمان، اگر او از آن درخواست کند، به عنوان یک مقام رسمی پیشین، محافظت ویژه ای خواهد شد." او گفت که این امر شامل قرار گرفتن در تعداد کمی از زندانیان در یک سلول می شود و نگهبانان "به دقت مراقب حرکات خود در طول زندان هستند تا مطمئن شوند که هیچ تهدیدی وجود ندارد."

یک قاضی شهرستان منصوب دادستان ویژه برای بررسی Kane پس از دادستانی سابق با دفتر دادستان او را هشدار داد که محاکمه مواد مخفی بزرگ به روزنامه منتشر شد.

او پس از محکومیت 2016 خود استعفا داد، اما اجازه داد تا 75000 دلاری را در صورت درخواست بازپرداخت بدهد.


دادگاه عالی ایالتی در 26 نوامبر تصمیم گرفت تا پرونده اش را به دست آورد، و منجر به قاضی ایالتی برای لغو وثیقه اش شد.

کین قبل از دادگاه عالی سطح پایین بحث کرد که او باید اجازه دهد که در دفاع از او یک رسوایی جنسی پورنوگرافی در اداره کل دادستانی و جامعه قضایی گسترده و شواهد مربوط به پرونده مزاحمت کودک جری سانداکی که دفتر پیشین او تحت تعقیب قرار گرفته است، قبل از او انتخاب شد

کین از تحقیقات Sandasky در هنگام کار در دفتر در سال 2012 انتقاد کرده است، و باعث ایجاد نارضایتی در میان دادستان ها در پرونده است که به قاضی درباره نشت هیات منصفه گفت.

کین در یک ایمیل 2014 که در دادگاه پخش شد، "این جنگ است".

سایر استدلال های تجدید نظر کین شامل این می شود که او مجاز به جلوگیری از تمام قضات شهرستان مونتگومری از رسیدگی به پرونده وی نیست و ادعا می کند که شواهد علیه وی به طور غیرقانونی به دست آمده است و او قربانی محکومیت انتخابی و مجرم شناخته شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.