من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

این بافت قالیچه های زیبا می تواند یک آویز زیبا برای تزئین دیوار اتاقتان باشد و یا به عنوان پادری از آن استفاده کنید. به هر حال بافت ساده و جالبی دارد.

مدل های زیبایی از قالیچه  های بافته شده با دست

امروزه قالیچه و پادری در رنگ ها و طرح های گوناگون در بازار موجود است که به راحتی می توان آن را تهیه کرد اما اگر با هنر بافتنی وقلاب بافی  آشنایی دارید و تمایل دارید از هنر خود لذت ببرید، امروز برای شما مدل های زیبایی از قالیچه  های بافته شده با دست را قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

ایده هایی برای بافت قالیچه های زیبا

 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه
 
قالیچه

آشنایی با قلاب و کاموا

۱- کامواهای مختلف را بشناسید کامواهای مختلفی برای بافتن وجود دارند. جنس کاموا به چیزی که می‌خواهید ببافید بستگی دارد. اگر بار اولتان است که چیزی می بافید، بهتر است از کامواهای ساده و نخی یا اکرولیکی نرم استفاده کنید. از کاموای تک‌رنگ استفاده کنید تا هنگام بافت، زنجیره‌های بافت را به‌راحتی ببینید-کاموا های طرح دار کار را سخت‌تر می‌کند.

  • کاموا اکرولیکی نرم: این مدل کاموا نسبت به کامواهای دیگر قیمت مناسب‌تری دارد، ازاین‌رو مناسب افراد مبتدی است که می‌خواهند بافتن را یاد بگیرند. دنبال ارزان‌ترین کاموا نباشید، چون معمولاً این کامواها پرز می‌دهند (چه کسی از شال پرزدار خوشش می‌آید؟)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.