من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

موسیقی پاپ پرطرفدارترین سبک موسیقی در کشور ماست. در هر رده سنی از پیر گرفته تا کودک فرد یکی از خوانندگان رو بعنوان بهترین خواننده پاپ ایران در نظر می گیره و با آهنگهاش ارتباط برقرار می کنه. در این مطلب قصد دارم یک لیست از 20 بهترین خواننده پاپ ایران تهیه کنم و تمام خوانندگان پرطرفدار پاپ کشور که در جامعه محبوبیت زیادی دارند رو در یک مطلب جمع کنم. این مطلب رو بخون و بگو بهترین خواننده پاپ ایران از نظر تو کیه؟

بهترین خواننده پاپ ایران

1 – مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی بهترین خواننده پاپ ایران

مرتضی پاشایی از نظر خیلی ها بهترین خوانند پاپ ایران بود و هست و خواهد بود. مگه میشه صدای مخملی مرتضی با آهنگ های فوق العاده زیبا و دوست داشتنیش در ذهن طرفداران موسیقی پاپ ثبت نشن؟ خیلی ها با آهنگ یکی هست مرتضی عاشق شدن و وقتی با آهنگ عصر پاییزی وقتی در یک روز تلخ پاییزی این کره خاکی رو برای همیشه ترک کرد خون گریه کردند. مرتضی پاشایی تا ابد در ذهن و قلب ما بهترین خواننده پاپ ایران باقی میمونه، ستاره ای که در اوج غروب کرد و در یادها ماندگار شد.

در نت نظر بخون : بهترین آهنگ های رپ ایران

2 – محسن یگانه

محسن یگانه بهترین خواننده پاپ ایران

اواسط دهه 80 ستاره ای بنام محسن یگانه در موسیقی پاپ ایران ظهور کرد. حتماً آهنگ نشکن دلمو که به همراه محسن چاووشی یکی دیگه از خوانندگان خوب پاپ ایران اجرا کرده بود رو یادته. محسن یگانه چند سالی رو بعنوان خواننده غیرمجاز کار کرد و یک آلبوم غیرمجاز و چندین تک آهنگ ارائه داد ولی بالاخره در سال 87 تونست برای آلبوم نفس های بی هدف مجوز بگیره و بعنوان یک خواننده رسمی و مجاز در کشور فعالیت کنه. آلبوم های رگ خواب، حباب و نگاه دیگر آلبوم های محسن یگانه هستند و در کنار اینها هر چند وقت یکبار یک تک آهنگ جذاب و شنیدنی هم ارائه داده.

3 – احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری بهترین خواننده پاپ ایرانی

احسان خواجه امیری به دلیل متولد شدن در خانواده ای هنرمند از کودکی نواختن سازهای مختلف رو بصورت حرفه ای یاد گرفت، تا جایی که در 12 سالگی برای برنامه کودک آهنگ میساخت. در سن 17 سالگی آلبوم من و بابا که کار مشترک احسان و پدر هنرمندش استاد ایرج خواجه امیری بود رو ارائه داد و بعد از این آلبوم بود که تا حد قابل ملاحظه ای بین مردم شناخته شد. بعد از اینکه در 19 سالگی آهنگ تیتراژ سریال غریبانه یعنی آهنگ “هرچی آرزوی خوبه مال تو…” رو خوند تبدیل شد به بهترین خواننده پاپ ایران از نظر خیلی ها. احسان خواجه امیری یکی از موفق ترین خوانندگان سریالیه و اگه به ذهنت رجوع کنی و بهترین سریال های ایرانی یا بهترین سریال های ماه رمضان رو بررسی کنی می بینی خواننده تیتراژ خیلی از سریال های موفق و پرطرفدار احسان خواجه امیری بوده.

4 – رضا صادقی

رضا صادقی بهترین خواننده پاپ ایران

مرد مشکی پوش جنوبی در ابتدا از تلاوت قرآن شروع کرد ولی علاقه ای که به موسیقی داشت کم کم باعث شد رضا صادقی به سمت خوانندگی و آهنگسازی کشیده بشه. اولین آهنگی که از رضا صادقی تو جامعه گل کرد و طرفداران زیادی پیدا کرد آهنگ مشکی رنگ عشقه بود. این خواننده به گفته خودش از تاریخ 25 مرداد72 هیچوقت رنگ مشکی رو از تنش درنیاورده و لقب مشکی پوش رو برای خودش انتخاب کرده.

5 – بنیامین بهادری

بنیامین بهادری بهترین خواننده پاپ

بنیامین بهادری از اواسط دهه 80 با آلبوم 85 که ارائه داد خودش رو به مردم معرفی کرد. آهنگ “دنیا دیگه مثل تو نداره” رو که یادته، یه مدتی همه جا نقل محافل بود. سبک خوندن بنیامین سبک خاصیه که به واسطه اون طرفداران زیادی پیدا کرده.

6 – علی لهراسبی

علی لهراسبی بهترین خواننده پاپ

علی لهراسبی یکی دیگه از خوانندگان خوب کشورمونه که از نظر خیلی ها بعنوان بهترین خواننده پاپ کشور شناخته میشه. لهراسبی خواننده تیتراژ چند سریال پربیننده مثل دلنوازان، فاصله ها و… بوده.

7 – فرزاد فرزین

فرزاد فرزین بهترین خواننده ایرانی

فرزاد فرزین یکی دیگه از خوانندگان موفق پاپ ایران هست که در دهه شصت متولد شده. فرزین به طور رسمی کار موسیقی رو در سال 1378 آغاز کرد و تا به حال 7 آلبوم و تعدادی تک آهنگ ارائه داده که همگی پرطرفدار و جذاب هستند. از آثار معروف فرزاد فرزین میشه به ترانه تیتراژ سریال عاشقانهاشاره کرد.

8 – محسن چاوشی

محسن چاوشی معروف ترین خواننده پاپ

محسن چاوشی در سال 82 با آلبوم نفرین که البته یک آلبوم غیرمجاز بود وارد موسیقی پاپ شد. از ماندگارترین آثار محسن چاوشی میشه به ترانه علی سنتوری و ترانه های سریال شهرزاد اشاره کرد.

9 – بابک جهانبخش

زندگینامه بابک جهانبخش

بابک جهانبخش به واسطه کار و تحصیل پدرش در آلمان متولد شد. در همون خارج از کشور موسیقی رو یاد گرفت و بعد از اتمام تحصیل پدرش به همراه خانواده به ایران برگشت. در سال 82 با ارائه اولین آلبومش به اسم “چی شده” حسابی بین مردم معروف شد و محبوبیت زیادی به دست آورد. از نظر خیلی ها بابک جهانبخش بهترین خواننده پاپ ایران هست.

10 – محمد علیزاده

محمد علیزاده بهترین خواننده ایرانی

محمد علیزاده موسیقی رو در کودکی شروع کرد و اولین بار در 4 سالگی بود که خوند. این خواننده محبوب ایرانی در سال 87 اولین آلبومش با عنوان “همخونه” رو ارائه داد. علیزاده با صدا و سیما همکاری زیاده داشته و خوانندگی تیتراژ برنامه های شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل  ۸۹وماه عسل ۹۶، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲ و سریال های سراب، صبحی دیگر، خروس، میشه نگاه کنی و بر آستان جانان، زخم و برادر رو بعهده داشته.

11 – محمد اصفهانی

محمد اصفهانی بهترین خواننده پاپ دهه 70

دکتر محمد اصفهانی در دهه 70 وارد عرصه خوانندگی شد و با ارائه آلبوم هایی مثل تنهاترین سردار، حسرت، فاصله، نون و دلقک و… روز به روز تعداد طرفدارانش بیشتر شد. خیلی از ما با صدای محمد اصفهانی در تیتراژ سریال های تنهاترین سردار، ولایت عشق، معصومیت از دست رفته، یه تیکه زمین، زیر هشت، رستگاران، آخرین دعوت و خیلی از سریال های جذاب دیگه خاطره داریم. محمد اصفهانی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به عنوان بهترین خواننده پاپ ایران انتخاب شد.

12 – مجید اخشابی

مجید اخشابی بهترین خواننده سریالی ایران

مجید اخشابی بیشتر شهرتش رو مدیون سریال های ماه رمضان سال های مختلفه. حتماً صدای این خواننده خوش صدا رو در سریال های گمگشته، عروج، مسافری از هند، متهم گریخت، خانه‌به‌دوش، یک وجب خاک، بوی خوش زندگی، روزهای زیبا، چهارچرخ، نقطه سر خط، همه بچه‌های ما، نوشدارو، اولین انتخاب، دارا و ندار و… شنیدی و باهاش خاطره داری.

13 – مهدی احمدوند

بهترین خواننده پاپ ایران

مهدی احمدوند از خوانندگان جوان و دهه هفتادی کشورمونه که در سال 93 اولین آلبوم رسمیش رو با عنوان “از این ساعت” منتشر کرد و با صدای زیبا و موسیقی جذاب آثارش تونست بین مردم جایگاه ویژه ای به دست بیاره.

14 – فریدون آسرایی

خواننده مطرح ایرانی

فریدون آسرایی مدتها پیش به کانادا مهاجرت کرد و مدت 14 سال در اونجا زندگی کرد و اتفاقاً در همون زمان هم چند آهنگ خود که آغازگر دوران خوانندگیش بود، شاید ترانه ای به نام “گل اندام” رو از فریدون به یاد داشته باشی که در خارج از کشور خونده بود. بعد از مدتی دوباره به ایران برگشت و با پشتکاری که داشت تونست یکی از شناخته شده ترین خوانندگان پاپ ایران بشه. از آهنگ های به یاد موندنی و شنیدنی فریدون میشه به گل هیاهو، عشق یعنی، کبوتر و سلام اشاره کرد.

15 – سیروان خسروی

بهترین خواننده ایرانی

سیروان خسروی در کودکی موسیقی رو یاد گرفت. این خواننده ایرانی علاوه بر پاپ در سبک های دیگه موسیقی مثل راک، پاپ راک، هاوس و اینترنشنال هم فعالیت میکنه. در سال 80 بود که تونست با آلبوم تو خیال کردی بری مجوز خوانندگی و انتشار آثارش رو به دست بیاره. سیروان علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی هم می کنه و با خوانندگان معروف و پرطرفدار زیادی کار کرده. زانیار خسروی برادر کوچکتر سیروان هم در عرصه موسیقی فعالیت میکنه.

16 – مازیار فلاحی

بزرگترین خواننده پاپ ایران

مازیار فلاحی فعالیتش رو از ساخت موسیقی متن و خوانندگی تیتراژ سریال ها آغاز کرد. آلبوم قلب یخی که در سال 90 منتشر شد اولین آلبوم فلاحی بود که طرفداران زیادی پیدا کرد. صدای لطیف و سبک عاشقانه مازیار فلاحی باعث شده که از هر رده سنی طرفدار داشته باشه و از نظر خیلی ها بهترین خواننده پاپ ایران باشه.

17 – علی عبدالمالکی

بهترین خواننده پاپ

علی عبدالمالکی قبل از اینکه وارد عرصه موسیقی بشه در ورزش فوتبال فعالیت داشت و دروازه بان بود ولی به دلیل علاقه زیادش به موسیقی، خوانندگی رو انتخاب کرد. اولین بار با آلبوم خدانشناس که یک آلبوم غیرمجاز بود به مخاطبین معرفی شد. آلبوم مخاطب خاص عبدالمالکی که در سال 94 ارائه شد طرفداران زیادی پیدا کرد.

18 – بهنام صفوی

خواننده خوش صدای پاپ

بهنام صفوی موسیقی رو از کودکی و با ساز پیانو شروع کرد. اولین بار در سال 84 با آلبوم غیررسمی بگو دوستم داری سبک موسیقی خودش رو عرضه کرد. تک آهنگ تمنا که در سال 85 ارائه شد اوج شهرت بهنام صفوی رو رقم زد و محبوبیت این خواننده خوب کشورمون با آلبوم عشق من باش کامل شد. بهنام صفوی تا به حال چندین بار به دلیل ضایعه مغزی مورد جراحی و شیمی درمانی قرار گرفته و در حال حاضر از وضعیت سلامتی مناسبی برخورداره. برای بهنام صفوی این بهترین خواننده پاپ ایران آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.

19 – مهدی یراحی

باحالترین خواننده پاپ

یکی دیگر از خوانندگان خوب پاپ ایران مهدی یراحی هست که طرفداران زیادی داره. یراحی با تک آهنگ تابوت خالی که در سال 89 عرضه کرد به موسیقی خودش رو معرفی کرد. آلبوم های منو رها کن، امپراطور، مثل مجسمه و آینه قدی آلبوم هایی هستند که این خواننده خوش صدا تا به حال ارائه کرده. ترانه نگو نگفتی که در ابتدا قرار بود بعنوان تیتراژ پایانی ماه عسل 95 پخش بشه ولی موفق به دریافت مجوز نشده بود یکی از بهترین و معروف ترین آثار این خواننده جوان ایرانیه.

20 – حمید عسکری

بهترین خواننده پاپ ایران

و بالاخره می رسیم به آخرین عنوان از لیست بهترین خواننده پاپ ایران آقای حمید عسکری. این خواننده خوش صدای پاپ فعالیتش رو از سال 77 آغاز کرد. در سال 85 بود که اولین آلبومش به اسم کما ارائه داد و آهنگ های تلافی و یک شبه در این آلبوم اوج معروفیت حمید عسکری رو رقم زدند.

 منبع : blog.netnazar.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.