من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

این دکتر ارتباط شناس در مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی به عنوان داور حضور دارد. او که یک فرد با تجربه در بسیاری از موضوعات می باشد به نظر می آید که تا کنون داوری عادلانه ای داشته است. دکتر سید بشیر حسینی در قضاوت های خود در برنامه عصر جدید به بسیاری از موضوعات چیرده دارد و نقد هایی که به شرکت کنندگان می کند، می تواند برای خود شرکت کننده نیز راهگشا باشد. در کنار سید بشیر حسینی داورانی دیگری همچون ، امین حیایی ، آریا عظیم نژاد و خانم رویا نونهالی اشاره کرد که با یکدیگر یک تیم داوری خوبی را تشکیل داده اند.
حظور سید بشر حسینی در برنامه عصر جدید سیل واکنش های را به این شخص سرا زیر کرد. چرا که سلبریتی و چهره سرشناسی نبود و در نگاه اول مورد قضاوت های نادرستی قرار گرفت.

در قسمت های اول برنامه عصر جدید که پخش شد همه مردم می گفتند که، سید بشیر با بقیه داوران جور نیست، انگار یک داور اضافی اسـت کـه باید وجود داشته باشد. در مقابل بقیه داوران نچسب تر برخورد میکند و چهره آشنایی هم ندارد ! او در عصر جدید چـه می‌کند ؟ چرا دکتر حسینی جایی نشسته کـه در نگاه اول اصلا با آن جایگاه جور نیست ؟

وقتی یک نفر برای اجرا روی صحنه میرود دوربین واکنش داوران را نشان می دهد و او باز هم با بقیه فرق دارد !

دکتر بشر حسینی کاغذهایی دارد، با دقت میبیند و هر چند وقت یک‌بار، یاد داشتی می‌نویسد. او تماشاگر نیست ! او در حال استدلال و تعیین کیفیت اجرا و استعداد اسـت. وقتی می‌گوید از اجرای شـما خوشم نیامد، نظر شخصی و درونی اش نیست. سریعا با منطق و دلیل می‌گوید کـه چرا این اجرا در سطح پایین قرار داشت، اینقدر به کار خود تسلط دارد کـه وقتی شروع بـه حرف زدن میکند باقی داورها کم رنگتر دیده می‌شوند.

بشیر حسینی ، داور مسابقه عصر جدید به دلیل همین سوابق و احتمالا تنظیم سوپاپ ‏اطمینان در برنامه‌ها، یکی از محبوب‌ترین میهمان‌های برنامه‌های تلویزیونی است.

منبع:delgarm
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.