من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 انگور صادراتی کاشمر

شهر کاشمر به دلیل بهره بردن از آب و هوای مناسب یکی شهر های مناسب برای تولید انبوه انگور است. انگور کاشمر به دلیل ویژگی های متفاوتی که دارد توانسته به محبوبیت خاصی در میان استفاده کنندگان از این محصول به دست بیاورد.

 انگور یکی از میوه هایی است که در فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی دارد. از این میوه به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه نیز می توان استفاده نمود. شاید شیرینی و خوشمزگی انگور کاشمر بتواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

در باغ های انگور شهرستان کاشمر تقریبا 20 نوع انگور یافت می شود. انگورهای پیکامی و عسکری جز بهترین نمونه های انگوری است که می توان در این شهرستان به وضوح پیدا کرد.

کاشمر را به دلیل تولید انگور های مختلف شربت خانه استان خراسان رضوی نیز می نامند. علاوه بر انگور های خاص و ناب که از کاشمر به دست می آید می توان به راحتی این انگور ها را به کشمش های مختلفی مانند کشمش سبز قلمی کاشمر که یک برند جهانی است تبدیل نمود. علاوه بر صادرات کشمش می توان به راحتی انگور سبز صادراتی را نیز به کشور های مختلف جهان صادر نمود. به دلیل کیفیت بالای انگور سبز صادراتی هر روز کشور های بیشتری خواهان این محصول می شوند. البته باید در صادرات این محصول توجه ویژه ای به کشاورزان داشت تا سود مناسبی نیز به آن ها برسد.

 

یکی از مشکلاتی که کشاورزان شهرستان کاشمر به شدت از آن گلایه دارند و می توان این گلایه آن ها را کاملاً به حق دانست عدم رسیدن به سود بالا برای این کشاورزان می باشد. دلیل اصلی این عدم دست یابی به سود را می توان وجود دلال هایی دانست که به راحتی انگور کاشمر را از کشاورزان این شهرستان با قیمت بسیار پایین خریداری نموده و با قیمت بسیار بالاتر به شهر ها و استان های دیگر صادر می کنند.

متاسفانه دولت نیز تاکنون طرح های مناسبی برای پشتیبانی از این گروه که سهم زیادی در تولید انگور کشور را دارند ارائه نداده است.

انگور کاشمر باعث ایجاد اشتغال زایی در این شهرستان نیز شده است. این امر و تداوم آن نیازمند پشتیبانی دولت در صادرات مناسب این محصول و همچنین کوتاه نمودن دست دلالان در این عرصه می باشد.

انگور کاشمر به دلیل اینکه در مراحل رشد و تولید آن از هیچ سم شیمیایی استفاده نمی شود می توان از عدم سموم مختلف در مصرف آن کاملاً مطمئن بود.

 

 خواص انگور کاشمر

 

شاید در نگاه اول انگور را میوه ای بدانید که ممکن است به دلیل ویژگی های قندی که دارد برای برخی از افراد مضر باشد اما می توان به راحتی این قضیه را نقض نمود و گفت که شیرینی انگور کاشمر به هیچ عنوان ضرری برای افراد مختلف ندارد.

اگر سلامتی قلب شما برایتان بسیار مهم است می توانید با مصرف روزانه روغن هسته انگور کاشمر به راحتی تمامی دغدغه های خود برای حفظ سلامتی قلبتان را از بین ببرید.

یکی از خواصی که انگور ها را به سفره غذایی افراد نیز اضافه کرد توانایی بهبود و تقویت بینایی توسط این میوه خوشمزه می باشد.

یکی از مشکلاتی که ممکن است هر فردی در طول زندگی با آن رو به رو شود عدم توانایی در دفع مواد غذایی مختلف در معده یا همان یبوست می باشد. افراد قدیمی و بزرگتر های خانه در این زمان خوردن انگور را به فرد توصیه می کنند که امروزه با پیشرفت علم پزشکی و آزمایشات زیادی که در این زمینه انجام گرفته است کاملاً تاثیر انگور در رفع یبوست اثبات شده است. انگور کاشمر یکی از بهترین انگور هایی است که می تواند به راحتی یبوست افراد را برطرف نموده و باعث نرم شدن معده و روده افراد شود.

پزشکان به بیمارانی که از مشکلات ریوی مانند سل ریوی رنج می برند خوردن انگور را پیشنهاد می دهند. خوردن انواع مختلف انگور کاشمر باعث می شود تا این بیماری به سرعت در بدن فرد درمان شود.

محققان با آزمایشات مختلف ثابت نموده اند که مصرف انگور در حالت کلی می توان باعث بهبود و تقویت عملکرد مغز شود.

 از دیگر خواص مثبت انگور کاشمر می توان به توانایی این محصول در رقیق نمودن خون اشاره کرد.

انگور جابوز

 

جابوز یکی از روستاهای شهرستان خلیل آباد است که به دلیل تولید فراوان انگور با کیفیت مشهور شده است. انگور جابوز به دلیل کیفیت بالا مورد توجه خریداران خارجی قرار گرفته و صادرات گسترده ای نیز دارد.

صادرات انگور جابوز باعث شده است تا اشتغال زایی در این منطقه به صورت مناسبی رشد نموده جوانان بسیاری به تولید و برداشت انگور جابوز مشغول شوند. هر چند برداشت انگور می تواند برای کارگران مختلف فصلی نیز اشتغال ایجاد نماید اما تولید نگهداری اصولی آن می تواند یک منبع درآمد مناسب قلمداد شود.

یکی از مسائلی که باعث شده است تا امر نگهداری انگور جابوز برای کشاورزان سخت شود فاسد شدن این انگور در دمای بالای 25 درجه است. برداشت انگور جابوز در فصل ابتدای فصل تابستان شروع شده و مانند دیگر انگور های آن منطقه می توان به راحتی آن را به کشمش های خوشمزه و سرشار از پروتئین تبدیل نمود.

 

انگور جابوز نیز مانند دیگر انگور ها دارای خواص فراوانی است که باعث حفظ سلامتی در افراد مختلف می شود. براساس آخرین تحقیقات صورت گرفته انگور جابوز و انواع آن می تواند به راحتی در درمان سرطان موثر باشد.

 

 

خرید انگور

 برای خرید انگور کاشمر باید توجه داشت تا این انگور تمامی ویژگی های یک انگور کامل و خوشمزه را داشته باشد. انگور های پلاسیده و نارس علاوه بر اینکه باعث می شوند هزینه ی اضافی توسط مشتری پرداخت شود می تواند باعث آسیب رساندن به سلامت انسان نیز شوند. علاوه بر خرید انگور کاشمر برای خرید انگور جابوز نیز این مسائل باید رعایت شده و یک محصول با کیفیت بالا را خریداری نمود.

شرکت ها و سایت های مختلفی امروزه اقدام به خرید و فروش انگور نموده اند. برای خرید انگور جابوز و کاشمر حتماً باید از مراکز معتبر خریداری نمود. در این راه آشنایی کامل با ویژگی های مختلف انگور کاشمر و جابوز و انگور خلیل آباد می تواند کمک بسیار زیادی به افراد در خرید انگور بنماید.

 

برای هرگونه خرید و مشاوره  با شماره های زیر در ارتباط باشید

09390827049

09380769659

مهندس دانش دوست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.