من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

Kaeo Milker یک کار حرفه ای با طول عمر و چشم باز در Blizzard Entertainment داشته است: QA، مدیریت امکانات، استخدام و در حال حاضر، بزرگترین شرکت MOBA، قهرمانان طوفان است. با این حال احتمالا احتمال بیشتری دارید که مشاوره خود را دنبال کنید تا اینکه او یک خط را دنبال کند؛ اگر چه او کاپیتان کشتی قهرمانان است، او به سرعت اعتراف می کند که شما او را در بالای تابلوهای بازی پیدا نخواهید کرد. ما در سال جاری BlizzCon با Kaeo روبرو شدیم و او در مورد چگونگی مدیریت آنچه شما فکر می کنید باید به عنوان یک حرفه ای در مقایسه با آنچه شما دوست دارید به عنوان یک حرفه ای انجام دهید
اول از همه، به ما کمی در مورد پس زمینه و نحوه برخورد با آن که در آن امروز هستید صحبت کنید.

من یک جاده بسیار طولانی و بادآورده گرفتم تا اینجا بیافتم. دانشجویان من، من به مدرسه رفتم تا یک دامپزشک باشم. این مسیر من بود که من پایین رفتم من یک علم حیوانی در کالج بودم و ... این مسیر بسیار متفاوت است که در حال حاضر هستم. من عاشق بازی های ویدئویی هستم، و من عاشق Blizzard هستم.

Blizzard برای من منحنی بود. من در جنوب کالیفرنیا زندگی کردم و متوجه شدم که آنها برای تست های بازی برای Warcraft 3 استخدام می شوند و من اساسا کار خود را ترک کردم و به Blizzard رفتم تا سعی کنم پا را در درونم ببینم و همه چیز را ببینم. من تا به حال هیچ ایده ای که توسعه بازی های ویدئویی بود. پس از آن منابع زیادی وجود نداشت. واقعا چیزهایی بود که شما در مدرسه می توانستید مطالعه کنید، لزوما این کار شما را در مسیر توسعه بازی قرار نمی دهد، زیرا در آن لحظه صنعت هنوز خیلی جوان بود.

من آن را دوست داشتم من می خواستم ببینم چی هست من می خواستم بخشی از آن باشم. و من اساسا هر کاری کردم آنها فقط بازی ها را آزمایش می کردند و به نقش عجیب و غریب مدیریت منابع استخدام-اسلش تبدیل شدند. هر فرصتی که به من داده شده بود، فقط سعی داشتم بهترین کار را انجام دهم، می توانم مهربان و همگام با همه کسانی باشم که اطرافیانم را می بینم و اطمینان می دهم که مردم به من فقط یک کار سخت و کارآمد، خوب می خواهند دور و بر.

به عنوان فرصت های انعطاف پذیر - همانطور که شرکت بزرگ شد - بیشتر و بیشتر چیزهایی بود که مسئولیت آن را گرفتم. و من بهترین کارم را نکردم تا تمام این چیزها را در طول مسیر پیچ بزنم. و من فکر می کنم که من همچنان در طول زمان مسئولیت بیشتری را به عهده می گیرم، فقط برای اثبات خودم به عنوان یک شخص ارزشمند در این سازمان.

ما را از طریق یک روز کاری جدید ببر.
معمولی دوشنبه: اول از همه، من یک جلسه کارگردانی با تیم رهبری بازی خود دارم. بنابراین من با این گروه از مردم نشستم و اساسا فقط درباره همه چیز صحبت می کنیم که ذهن ما از آخر هفته گذشته است. ما بازی بسیار زیادی را بازی می کنیم، بنابراین ما در مورد بازی خود صحبت می کنیم؛ ما در مورد چالش های ما از هفته قبل صحبت می کنیم. ما شروع به هماهنگی در مورد چیزهایی که می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه ما به عنوان آخر هفته کار می کنیم، همه چیز دیوانه ای است که با بازی و توسعه آن ادامه دارد.

این یک روند بسیار مشترک است. در حالی که من یکی از توسعه دهندگان ارشد در تیم هستم، به شدت به یک مدیر فنی، سرپرست تیم مهندسی، مدیر هنری و دو طراح طراحی متکی هستم. همه ما واقعا با یکدیگر همکاری می کنیم تا پیگیری این بازی را ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که همه ما در هر لحظه ای با هم هستیم.

من ایمیل زیادی دریافت می کنم؛ من روی چیزهای زیادی کپی کردم بنابراین من فقط قوانین زیادی نداشتم، مانند هزاران قانون، به معنای واقعی کلمه، قوانین 17 ساله دارم چون من هرگز آنها را پاک نکردم. آنها اساسا انباشته شده اند. اما من به جایی رسیدم که قوانین من شروع به تعامل با یک شیوه بدی کردند و من چیزهای زیادی از دست دادم و من هر حکمی را که من داشتم کشتم.
این را به جلسه رهبری برای Blizzard که من به رفتن می رود. من از قسمت قهرمانان قدم می زنم، و این یک دسته از رهبران از سراسر تیم های بازی و در سراسر Blizzard داشتن گفتگو مشابهی که من فقط در مورد تیم قهرمانان من بود، اما در حال حاضر ما در مورد بلیززدار در کل صحبت می کنیم. من از دیدگاه ها و بینش های زیادی از آنها دریافت می کنم و فرصتی برای من برای ایجاد چالش ها و سوالات و همچنین گوش دادن به چیزهایی که آنها در حال رشد هستند. بنابراین، دوباره، یک محیط بسیار همکاری و بسیار حمایتی با بسیاری از مردم که واقعا در مورد کار نه تنها در بازی های فردی ما، بلکه کار جمعی شرکت در هر لحظه ای است که مورد توجه واقع شده است.

و سپس من به یک سری از جلسات، بسیاری از جلسات بروید. در واقع، ما در برابر جلسات مبارزه می کنیم. ما می خواهیم جلسات کوتاه و موثر باشد و ما نمی خواهیم جلسات بیشتری از آنچه ما نیاز داریم داشته باشیم، اما بسیاری از آنها را لگد می زنم. برخی از آنها اطلاعاتی هستند، جایی که من روی دیوار پرواز می کنم، فقط تلاش می کنم توجه کنم و بشنوم که همه صحبت می کنند.

بسیاری از جلسات شامل چالش هایی از چیزهای خلاقانه و یا تماس های اولویت بندی است که ما در تلاش برای ایجاد در سراسر بازی. همکاری های زیادی با تیم های خارجی وجود دارد، بنابراین من می توانم از یک جلسه طراحی که در آن من در قهرمانان، بازی، به ملاقات با تیم وب و تلفن همراه ما و یا صحبت در مورد انجمن های جدید ما که رفتن به رول کردن، و سپس به تعداد زیادی از یک به یک بروید. من بسیاری از گزارش های مستقیم دارم - افرادی که با من کار می کنند - اما من همچنین می خواهم با همه تیم هایمان صحبت کنیم.

این برای من مهم است که با آنها در تماس باشم. من دیدگاه های خود را در مورد بازی، در راه ما در حال اجرا تیم در بازی، به طوری که ما می توانیم همه هماهنگ با بهترین کار امکان پذیر است. این یک محیط خلاقانه است و Blizzard توسط احساسات مردم پر شده است. واقعا مهم است که مردم انگیزه و هیجان داشته باشند. و این تنها راهی است که ما می توانیم این سحر و جادو را که توسعه بازی است انجام دهیم، جایی که شما فقط چیزهایی را می سازید

 

 
خارج از اتر

و این منجر به ناهار من می شود، که معمولا هم یک و نیمه است. من با کسی به ناهار می روم و ما در مورد توسعه حرفه ای، بازی ها یا چالش های بزرگی که ما در آن لحظه با آن برخورد می کنیم صحبت خواهیم کرد. این خیلی زیاد است که در معرض مشکل قرار گرفته است. و تولید حل مسئله بسیار مشکل است: فقط مشغول کار کردن، تمرکز بر روی چیز درست و راه خود را از طریق آن.

ما هر روز تست بازی داریم بنابراین یک تکه ای از روز من با یک گروه تست درگیر می شود، یا می تواند با تیم UI ما باشد، فقط یک عکس فوری از چیزی که قابل درک است، می توانم بررسی کنم و بازخوردی برای اطمینان از اینکه آن احساس می کند که ما به چیزهای درست ترجیح می دهیم.

و پس از آن من بسیاری از کارهای استراتژیک را با رهبران بیرونی نیز انجام می دهم، در مورد روند کلی بازی و تمام مطالبی که با آن هماهنگ می کنیم صحبت می کنیم. جلسات زیادی با PR، بازاریابی و انتشار در مورد اینکه چگونه ما تمام این کارهای عالی را با این بازی انجام دادیم، در حال حاضر چگونه می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. لحظاتی است که ما می خواهیم از پشت بام ها فریاد بزنیم و کجا می خواهیم این پیش بینی را برای چیزی که ما در حال ایجاد آن هستیم، ایجاد کنیم؟

من نمی دانم که ما چه کردیم، اما در عین حال نوعی زیبا و ترسناک است.

چه برنامه ها، ابزارها یا ابزارها نمی توانید بدون آن زندگی کنید؟
انواع مختلفی وجود دارد. ما برای بسیاری از موارد در Blizzard از Confluence استفاده می کنیم. این که آیا جلسه یادداشت است یا مرحله ای برای مکالمه بزرگی که ما می خواهیم به طور مستقیم با مردم انجام دهیم و یا چیزهایی را برای کل تیم ما در معرض چیزهایی قرار دهیم می توانیم در مورد اینکه آیا هنر است یا طراحی، برنامه ریزی ما - همه چیز در [Confluence ] به طوری که ما می توانیم اطلاعات را به اشتراک بگذاریم و مکانیزمی برای ردیابی و اظهار نظر در مورد آن داشته باشیم.

ما بسیاری از ابزارهای داخلی را توسعه داده ایم که از آن استفاده می کنیم. یکی از آنهایی که بزرگ است، چیزی است به نام تستر بازی، که یک راه برای تیم طراحی است که اساسا یک لیست از همه چیز را در یک ساخت و ساز مشخص ایجاد کنید که آنها می خواهند مردم برای بررسی و تمرکز تمرکز توجه مردم در مناطق خاص بازی

این ابزار نه تنها به ما این اطلاعات را می دهد، بلکه به ما اجازه می دهد تا سرعت ساخت بازی درست و درست بر روی محیط صحیح درست را بازیابی کنیم تا در واقع بتوانیم آن را پر کنیم، بازی کنیم، و آنها را بررسی کنیم.

راه اندازی فضای کاری شما چطور است؟
من در اکسل یک میلیارد چیز می خواهم، حتی اگر ابزار مناسبی را در اختیار من قرار دهم. فضای کاری واقعی من یک دفتر با مجموعه ای از صندلی ها در آن است. معمولا اگر من در دفترم هستم و نه در راه جلسه، این یک جریان بی پایان از مردم است. درب من معمولا باز است و مردم فقط می آیند و با من درباره چیزهای تصادفی صحبت می کنند.

ما تخته سفید داریم و خیلی دیوانه هستند. در حال حاضر چیزهای زیادی در تخته سفید ام وجود دارد که من پاک نکردم، زیرا این خیلی بی نظیر بود. من مثل آن بودم: "من نمی دانم آنچه را که ما انجام دادیم، اما در عین حال نوعی زیبا و ترسناک است".

کار من با تولید بازی همپوشانی دارد، بنابراین از اکسل برای بسیاری از ردیابی و تجسم چیزها استفاده می کنم، اما کارم نیز با کسب و کار بازی در هم می گذارد، بنابراین من انجام بسیاری از تجزیه و تحلیل داده ها از چیزهایی است که از Tableau آمده، مانند داده های مربوط به بازی خود، و یا داده ها در کسب و کار بازی. برای کنجکاوی من و یا برای پاسخ دادن به سوالاتی که در هر لحظهیی که داده شده است، من تعداد زیادی از رکوردها را انجام میدهم، و اکسل معمولا این کار را برای انجام این کار انجام میدهد


عکس: Kaeo Milker
بهترین میانبر یا هک زندگی شما چیست؟
دنیای من بسیار بی نظیر است، و چیزهای زیادی وجود دارد، پس به عقب برمی گردیم به لیست بسیار ساده ای برای انجام کارها. وقتی که من ترجیح می دهم، در مورد نشستن و اولویت بندی است. چیزهای زیادی وجود دارند که برای من یک روز می گذارند و برای من مهم است که چیزهایی را که نمی خواهم به آنها بدهم، شناسایی کنم، به طوری که من انتخاب های آگاهانه از آنچه را که من می گذارم، انتخاب می کنم. و من روی چیزهایی که برای من حیاتی هستند، برای امروز در حال انجام است.

بنابراین، چیزی ساده به عنوان یک فهرست اساسی برای انجام کار - و این همان چیزی است که من بر روی کاغذ از لحاظ جسمی نوشتم. همه چیز دیجیتالی به استثنای لیست این کارهاست، به طوری که من به چیزی ملموس و فیزیکی بازگردانده می شود که در نهایت به من اطمینان می دهد که اگر امروز کاری انجام ندهم، باید این کارها را انجام دهم.

بهترین هک ایمیل شما چیست؟
برای مدت بسیار طولانی، من توسط قوانین رانده شد. من ایمیل زیادی دریافت می کنم؛ من روی چیزهای زیادی کپی کردم بنابراین من فقط قوانین زیادی نداشتم، مانند هزاران قانون، به معنای واقعی کلمه، قوانین 17 ساله دارم چون من هرگز آنها را پاک نکردم. آنها اساسا انباشته شده اند. اما من به جایی رسیدم که قوانین من شروع به تعامل با یک شیوه بدی کردند و من چیزهای زیادی از دست دادم و من هر حکمی را که من داشتم کشتم.

در حال حاضر، حتی اگر هزاران ایمیل به طور مستقیم دریافت کنم، ایمیل خود را دوباره به صورت دستی فیلتر میکنم. این یک چیز عجیب و غریب بود که به عقب برگردیم، اما در نهایت بهتر شده بود، و من نیز نسبت به آنچه که من به آن پاسخ می دهم، نظریات بیشتری نسبت به چیزی که من می خوانم، و چیزهایی که من من می خواهم کنار بیایم - من تصمیم گیری آگاهانه دارم تا به جای آن از قانون سال 2003، آن را کنار بگذارم.

ما را از طریق یک فرآیند جالب، غیرمعمول یا فریبنده ای که در محل کار دارید انجام دهید.
قهرمانان پچ ها را منتشر می کنند و دائما آزاد می شوند. در هر لحظه ممکن است سه یا چهار یا پنج بار در توسعه همزمان موازی وجود داشته باشد، و ما به نقطه ای می رسیم که ما می خواهیم آن چیزها را قفل کنیم، همانطور که ما در حقیقت راه اندازی آن ها را برای عموم انجام می دهیم. برای این کار، ما شروع به بسته شدن دروازه ها می کنیم.

بسیاری از توسعه دهندگان این کار را انجام می دهند، اما برای ما، ما چیزی را به نام «بلیط نقره ای» نامیدیم که مسیر «بلیط طلایی» بود. هنگامی که به بلیط طلایی رسیدید، چیزی بدون تأیید تغییر نمی کند. مثل "من یک بلیط طلایی کردم، می توانم این را تغییر دهم". ما مجبور بودیم این را گسترش دهیم، زیرا ما در مورد پیوستن به بلیط طلایی بسیار نظم نداشتیم، بنابراین بلیط نقره ای ایجاد کردیم.


عکس: Kaeo Milker
امروزه این فرایند بسیار، بسیار سرپرستی می شود. در هر لحظه، ما به سمت قفل ساختن ساخته شده به طوری که می توانیم آن را منتشر کنیم. و چون ما تاریخ خود را بر روی هر چیزی در اینجا تغییر نمی دهیم، اساسا این بازی به طور منظم تغییر می کند - سوال این است: "چه چیزی در پچ قرار دارد؟ آیا همه چیزهایی که ما می خواستیم انجام دادیم؟ یا ما یک دسته کامل از آنها را می کشیدیم، چون ما برای آنها وقت نداشتیم؟ »هنوز بازی هنوز در حال تکه تکه شدن است، این فقط یک سوال از آنچه درون آن پچ است.

این فرایند که ما به نامزد نهایی ما می رسیم، که یک نسخه از ساخت است که در واقع رفتن به عمومی است، دیوانه است. این فقط از بسیاری از مردم بسیار سختگیر است تا اطمینان حاصل کنیم که ما خودمان را قفل کنیم و هر چیزی را که در آن زمان به آن رسیده است ببندیم.

هیچگاه تمام نمیشود. امروز ما این روند را انجام می دهیم و بلافاصله شروع به استفاده از بلیط بلیط طلایی می کنیم زیرا نسخه های قهرمانان خیلی نزدیک هستند. تیم عملیات زنده ما در حالت دائمی نهایی شدن آزادی زندگی می کند. برای هر کسی که نسخه نهایی را منتشر می کند، این حالت سرگرم کننده ای برای زندگی نیست، اما آنها آن را تسلط می یابند و در واقع واقعا واقعا خوب هستند.

افرادی که به شما کمک می کنند کارها را انجام دهید و چطور به آنها تکیه می کنید؟
روستا را برای بازی آماده می کند. من به همه، از تیم رهبری من، به مدیران دیگر تیم من، به هر تولید کننده متکی هستم. باز هم، به عنوان مدیر تولید، من در نهایت نظارت بر خطوط لوله برای بازی، ساختار و استراتژی ما را از شیوه ای که در واقع آن را توسعه می دهیم، کنترل می کنیم. من یک تیم از تولید کنندگان در هر سطح داشته ام، از تولید کنندگان متخلف برای تولیدکنندگان رهبری دارم، و من اعتماد دارم که زمان بندی را انجام دهم و همچنین چیزهایی را که مخصوص Blizzard است حفظ کنم. ما چیزها را حمل نمی کنیم تا آماده شوند.

قهرمانان خیلی سریع حرکت می کنند، بنابراین ما باید به این کیمیا عجیب و غریب از چگونگی حفظ کیفیت Blizzard در همان زمان ما به سرعت فوق العاده حرکت می کند و آزادانه تمام وقت. و این برای ما بسیار متفاوت بود. ما مجبور بودیم ذهنیت ما و گردش کار و ابزارهای ما را تغییر دهیم، همه چیز برای تغییر این مفهوم تغییر کرد. تیم تولید واقعا چسب است که تمام آن را نگه می دارد و مردم را صادقانه نگه می دارد،

تولید در Blizzard مانند این قدرت است که می آید و می گوید: "شما باید این کار را انجام دهید و شما باید آن را در حال حاضر انجام دهید." من نوعی از ما به نام "فرصت های فرصت طلبی". این در مورد به دنبال آن لحظات است که ما می توانیم کمک کند، که ما می تواند کارها را سریع انجام دهد، ما می توانیم مانع از جاده ها شوند، ما می توانیم مردم را درهم بشکنیم، ارتباطات را تسهیل می کنیم، همه چیز را می توانیم انجام دهیم تا دستگاه را در حال حرکت ادامه دهیم. و بنابراین تولید بزرگترین بخش آن است.


Blizzcon 2018
عکس: دیوید مورفی
پروژه مورد علاقه شما چیست؟
این واقعا یک پروژه جانبی نیست، اما برای من، این مثل یک چرخ دنده واقعی است: Blizzcon.

ما این لحظات را ایجاد می کنیم که در آن ما می خواهیم در مورد بازی های زیادی در مورد چیزهای زیادی صحبت کنیم و این واقعا جشن برای من است، زیرا ما در تمام این موارد کار می کنیم و چند بار در سال است که ما بزرگترین پلت فرم را می توانیم دریافت کنیم که می توانیم با آنها صحبت کنیم.

در حال حاضر ما در جشنواره Blizzcon در روز جمعه حضور داریم و این زمان جادویی است که ما برای دیدار با بازیکنان هستیم و می توانیم با روزنامه نگاران صحبت کنیم و از ESOs دیدن کنیم و این همه چیز برای ما واقعی است. این دیگر کار نیست، نتیجه همه کارهاست و زمان خاصی برای جشن گرفتن است

بهترین مشاوره ای که تا کنون دریافت کرده اید چیست؟
من با پدر و مادرهایی که واقعا در مورد مشاغلشان پرشور بودند بزرگ شدم. مشاغل آنها در مورد پول نیست، در مورد چیزی بود که آنها هر روز صبح بلند می شدند و به آنجا می رفتند.

مسیر دامپزشکی من در تلاش بودم، "خوب، من باید حرفه ای باشم. بنابراین این حرفه ای است و من عاشق حیوانات هستم و این خوب است که تمام کارها را انجام می دهد. »اما این لحظه ای بود که این نقطه عطفی را داشتم. آیا باید این مسیر بازی های ویدئویی را پایین بیاورم یا ادامه دهم؟ "

من با آنها صحبت کردم، و آنها به من تکیه کردند، "شما باید از احساسات خود پیروی کنید. این چیزی است که ما همیشه انجام دادیم، و شما را تشویق می کنیم که این کار را نیز انجام دهید. "و من مجبور شدم این کار را انجام دهمبرخی از گزینه های زندگی دشوار در آن لحظه برای تغییر مسیر من. من از هیچ چیز شروع نشد و هیچ تضمینی وجود نداشت که همه اینها در همه جا اتفاق بیفتد. اما با داشتن این پشتیبانی برای رفتن، "شما باید برای این چیزها بروید، این مهم است" - من را تغییر داد.

در قهرمانان، یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید انجام دهید تا یک بازیکن بهتر باشد، توقف مرگ است.
مشکلی که هنوز در حال تلاش برای حل آن هستید چیست؟
هیچ چیز نیست که ما آن را انجام دهیم که همیشه می گویم "خنک. ما با آن کار می کنیم. این جعبه را چک کنید، ما انجام شده، و اجازه دهید به چیز دیگری برویم. "این همیشه یک سوال از" اگر ما آن را امتحان کنیم؟ "

من آن را دوست دارم. این بخشی از کار هیجان انگیز است. من فکر می کنم واقعا خسته شده ام، اگر توسعه بازی را تسلط دادم. این چالش هرگز نمی رود. از یک سو، شما هرگز احساس رضایت دائمی ندارید، مانند: "من آن را تسلط دادم! من آن را انجام دادم "اما این تلاش برای بهبود، و بهبود مداوم را ببینید، بسیار رضایت بخش است.

مهارت های خود را به عنوان قهرمانان بازی طوفان چطور می بینید و آیا احساس می کنید که باید آنها را حفظ کنید، زیرا شما نوع کشتی را اجرا می کنید؟
به عنوان یک تولیدکننده، من به عنوان یک طراح تعادل نیستم و کار من این است که رقابت بازی را متعادل سازد. من کمی به آن افتخار می کنم زیرا من به هیچ وجه بهترین بازیکن قهرمانان در جهان نیستم. من بسیاری از قهرمانان طوفان را بازی می کنم؛ من مانند 7،000 بازی بازی کرده ام. من تقریبا هر شب برای چند ساعت بازی می کنم من به خاطر قهرمانان بازی می کنم. من واقعا از بازی لذت می برم و با آن بسیار سرگرم کننده هستم، اما من یک بازیکن متوسط ​​هستم.

من تجربه ای در Gamescom داشتم، فقط در ماه اوت، جایی که آنها را با Team Liquid، یک تیم حرفه ای و اعضای Dignitas، یک تیم حرفه ای دیگر قرار دادم. و من آنجا بودم، و آن گناه بود. من به آنها نسبت به آنها عذر خواهی کرد، و آنها مانند: "نه، خنک است، ما با شما بازی خواهیم کرد"، و من دوست دارم "اوه، این کار را برای من انجام ندهید".

فکر می کنم این چیزی است که می خواهم بگویم: "هی، شما در بازی خوب نیستید، پس چگونه می توانید آن را انجام دهید"، اما برای بسیاری از چیزهایی که من انجام می دهم، چقدر خوب است که هیچ تاثیری در آن ندارم . این بیشتر در مورد من به تصویر بزرگ بازی و در مورد آنچه که مهم است و شنیدن بازخورد از بازیکنان است.



آیا شما یک قهرمان مورد علاقه شخصیت طوفان دارید؟
یک شخصیت به نام Blaze در ژانویه منتشر کردیم. معمولا قهرمان جدیدی را بازی می کنم تا زمانی که قهرمان بعدی بیرون بیاید، و من گنگ خواهم شد. من از ژانویه بازی Blaze تقریبا بدون وقفه انجام دادم که نوعی دیوانه است. من فقط کیت خود را دوست دارم، به نحوی که توانایی هایش در تعامل باشد. او همچنین دارای بسیاری از حفظ و فرار و چیزهایی است، بنابراین او نمی میرند بسیاری. در قهرمانان، یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید انجام دهید تا یک بازیکن بهتر باشد، توقف مرگ است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.