Kaeo Milker یک کار حرفه ای با طول عمر و چشم باز در Blizzard Entertainment داشته است: QA، مدیریت امکانات، استخدام و در حال حاضر، بزرگترین شرکت MOBA، قهرمانان طوفان است. با این حال احتمالا احتمال بیشتری دارید که مشاوره خود را دنبال کنید تا اینکه او یک خط را دنبال کند؛ اگر چه او کاپیتان کشتی قهرمانان است، او به سرعت اعتراف می کند که شما او را در بالای تابلوهای بازی پیدا نخواهید کرد. ما در سال جاری BlizzCon با Kaeo روبرو شدیم و او در مورد چگونگی مدیریت آنچه شما فکر می کنید باید به عنوان یک حرفه ای در مقایسه با آنچه شما دوست دارید به عنوان یک حرفه ای انجام دهید
اول از همه، به ما کمی در مورد پس زمینه و نحوه برخورد با آن که در آن امروز هستید صحبت کنید.
من یک جاده بسیار طولانی و بادآورده گرفتم تا اینجا بیافتم. دانشجویان من، من به مدرسه رفتم تا یک دامپزشک باشم. این مسیر من بود که من پایین رفتم من یک علم حیوانی در کالج بودم و ... این مسیر بسیار متفاوت است که در حال حاضر هستم. من عاشق بازی های ویدئویی هستم، و من عاشق Blizzard هستم.
Blizzard برای من منحنی بود. من در جنوب کالیفرنیا زندگی کردم و متوجه شدم که آنها برای تست های بازی برای Warcraft 3 استخدام می شوند و من اساسا کار خود را ترک کردم و به Blizzard رفتم تا سعی کنم پا را در درونم ببینم و همه چیز را ببینم. من تا به حال هیچ ایده ای که توسعه بازی های ویدئویی بود. پس از آن منابع زیادی وجود نداشت. واقعا چیزهایی بود که شما در مدرسه می توانستید مطالعه کنید، لزوما این کار شما را در مسیر توسعه بازی قرار نمی دهد، زیرا در آن لحظه صنعت هنوز خیلی جوان بود.
من آن را دوست داشتم من می خواستم ببینم چی هست من می خواستم بخشی از آن باشم. و من اساسا هر کاری کردم آنها فقط بازی ها را آزمایش می کردند و به نقش عجیب و غریب مدیریت منابع استخدام-اسلش تبدیل شدند. هر فرصتی که به من داده شده بود، فقط سعی داشتم بهترین کار را انجام دهم، می توانم مهربان و همگام با همه کسانی باشم که اطرافیانم را می بینم و اطمینان می دهم که مردم به من فقط یک کار سخت و کارآمد، خوب می خواهند دور و بر.
به عنوان فرصت های انعطاف پذیر - همانطور که شرکت بزرگ شد - بیشتر و بیشتر چیزهایی بود که مسئولیت آن را گرفتم. و من بهترین کارم را نکردم تا تمام این چیزها را در طول مسیر پیچ بزنم. و من فکر می کنم که من همچنان در طول زمان مسئولیت بیشتری را به عهده می گیرم، فقط برای اثبات خودم به عنوان یک شخص ارزشمند در این سازمان.
ما را از طریق یک روز کاری جدید ببر.
معمولی دوشنبه: اول از همه، من یک جلسه کارگردانی با تیم رهبری بازی خود دارم. بنابراین من با این گروه از مردم نشستم و اساسا فقط درباره همه چیز صحبت می کنیم که ذهن ما از آخر هفته گذشته است. ما بازی بسیار زیادی را بازی می کنیم، بنابراین ما در مورد بازی خود صحبت می کنیم؛ ما در مورد چالش های ما از هفته قبل صحبت می کنیم. ما شروع به هماهنگی در مورد چیزهایی که می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه ما به عنوان آخر هفته کار می کنیم، همه چیز دیوانه ای است که با بازی و توسعه آن ادامه دارد.
این یک روند بسیار مشترک است. در حالی که من یکی از توسعه دهندگان ارشد در تیم هستم، به شدت به یک مدیر فنی، سرپرست تیم مهندسی، مدیر هنری و دو طراح طراحی متکی هستم. همه ما واقعا با یکدیگر همکاری می کنیم تا پیگیری این بازی را ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که همه ما در هر لحظه ای با هم هستیم.
من ایمیل زیادی دریافت می کنم؛ من روی چیزهای زیادی کپی کردم بنابراین من فقط قوانین زیادی نداشتم، مانند هزاران قانون، به معنای واقعی کلمه، قوانین 17 ساله دارم چون من هرگز آنها را پاک نکردم. آنها اساسا انباشته شده اند. اما من به جایی رسیدم که قوانین من شروع به تعامل با یک شیوه بدی کردند و من چیزهای زیادی از دست دادم و من هر حکمی را که من داشتم کشتم.
این را به جلسه رهبری برای Blizzard که من به رفتن می رود. من از قسمت قهرمانان قدم می زنم، و این یک دسته از رهبران از سراسر تیم های بازی و در سراسر Blizzard داشتن گفتگو مشابهی که من فقط در مورد تیم قهرمانان من بود، اما در حال حاضر ما در مورد بلیززدار در کل صحبت می کنیم. من از دیدگاه ها و بینش های زیادی از آنها دریافت می کنم و فرصتی برای من برای ایجاد چالش ها و سوالات و همچنین گوش دادن به چیزهایی که آنها در حال رشد هستند. بنابراین، دوباره، یک محیط بسیار همکاری و بسیار حمایتی با بسیاری از مردم که واقعا در مورد کار نه تنها در بازی های فردی ما، بلکه کار جمعی شرکت در هر لحظه ای است که مورد توجه واقع شده است.
و سپس من به یک سری از جلسات، بسیاری از جلسات بروید. در واقع، ما در برابر جلسات مبارزه می کنیم. ما می خواهیم جلسات کوتاه و موثر باشد و ما نمی خواهیم جلسات بیشتری از آنچه ما نیاز داریم داشته باشیم، اما بسیاری از آنها را لگد می زنم. برخی از آنها اطلاعاتی هستند، جایی که من روی دیوار پرواز می کنم، فقط تلاش می کنم توجه کنم و بشنوم که همه صحبت می کنند.
بسیاری از جلسات شامل چالش هایی از چیزهای خلاقانه و یا تماس های اولویت بندی است که ما در تلاش برای ایجاد در سراسر بازی. همکاری های زیادی با تیم های خارجی وجود دارد، بنابراین من می توانم از یک جلسه طراحی که در آن من در قهرمانان، بازی، به ملاقات با تیم وب و تلفن همراه ما و یا صحبت در مورد انجمن های جدید ما که رفتن به رول کردن، و سپس به تعداد زیادی از یک به یک بروید. من بسیاری از گزارش های مستقیم دارم - افرادی که با من کار می کنند - اما من همچنین می خواهم با همه تیم هایمان صحبت کنیم.
این برای من مهم است که با آنها در تماس باشم. من دیدگاه های خود را در مورد بازی، در راه ما در حال اجرا تیم در بازی، به طوری که ما می توانیم همه هماهنگ با بهترین کار امکان پذیر است. این یک محیط خلاقانه است و Blizzard توسط احساسات مردم پر شده است. واقعا مهم است که مردم انگیزه و هیجان داشته باشند. و این تنها راهی است که ما می توانیم این سحر و جادو را که توسعه بازی است انجام دهیم، جایی که شما فقط چیزهایی را می سازید
اول از همه، به ما کمی در مورد پس زمینه و نحوه برخورد با آن که در آن امروز هستید صحبت کنید.
من یک جاده بسیار طولانی و بادآورده گرفتم تا اینجا بیافتم. دانشجویان من، من به مدرسه رفتم تا یک دامپزشک باشم. این مسیر من بود که من پایین رفتم من یک علم حیوانی در کالج بودم و ... این مسیر بسیار متفاوت است که در حال حاضر هستم. من عاشق بازی های ویدئویی هستم، و من عاشق Blizzard هستم.
Blizzard برای من منحنی بود. من در جنوب کالیفرنیا زندگی کردم و متوجه شدم که آنها برای تست های بازی برای Warcraft 3 استخدام می شوند و من اساسا کار خود را ترک کردم و به Blizzard رفتم تا سعی کنم پا را در درونم ببینم و همه چیز را ببینم. من تا به حال هیچ ایده ای که توسعه بازی های ویدئویی بود. پس از آن منابع زیادی وجود نداشت. واقعا چیزهایی بود که شما در مدرسه می توانستید مطالعه کنید، لزوما این کار شما را در مسیر توسعه بازی قرار نمی دهد، زیرا در آن لحظه صنعت هنوز خیلی جوان بود.
من آن را دوست داشتم من می خواستم ببینم چی هست من می خواستم بخشی از آن باشم. و من اساسا هر کاری کردم آنها فقط بازی ها را آزمایش می کردند و به نقش عجیب و غریب مدیریت منابع استخدام-اسلش تبدیل شدند. هر فرصتی که به من داده شده بود، فقط سعی داشتم بهترین کار را انجام دهم، می توانم مهربان و همگام با همه کسانی باشم که اطرافیانم را می بینم و اطمینان می دهم که مردم به من فقط یک کار سخت و کارآمد، خوب می خواهند دور و بر.
به عنوان فرصت های انعطاف پذیر - همانطور که شرکت بزرگ شد - بیشتر و بیشتر چیزهایی بود که مسئولیت آن را گرفتم. و من بهترین کارم را نکردم تا تمام این چیزها را در طول مسیر پیچ بزنم. و من فکر می کنم که من همچنان در طول زمان مسئولیت بیشتری را به عهده می گیرم، فقط برای اثبات خودم به عنوان یک شخص ارزشمند در این سازمان.
ما را از طریق یک روز کاری جدید ببر.
معمولی دوشنبه: اول از همه، من یک جلسه کارگردانی با تیم رهبری بازی خود دارم. بنابراین من با این گروه از مردم نشستم و اساسا فقط درباره همه چیز صحبت می کنیم که ذهن ما از آخر هفته گذشته است. ما بازی بسیار زیادی را بازی می کنیم، بنابراین ما در مورد بازی خود صحبت می کنیم؛ ما در مورد چالش های ما از هفته قبل صحبت می کنیم. ما شروع به هماهنگی در مورد چیزهایی که می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه ما به عنوان آخر هفته کار می کنیم، همه چیز دیوانه ای است که با بازی و توسعه آن ادامه دارد.
این یک روند بسیار مشترک است. در حالی که من یکی از توسعه دهندگان ارشد در تیم هستم، به شدت به یک مدیر فنی، سرپرست تیم مهندسی، مدیر هنری و دو طراح طراحی متکی هستم. همه ما واقعا با یکدیگر همکاری می کنیم تا پیگیری این بازی را ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که همه ما در هر لحظه ای با هم هستیم.
من ایمیل زیادی دریافت می کنم؛ من روی چیزهای زیادی کپی کردم بنابراین من فقط قوانین زیادی نداشتم، مانند هزاران قانون، به معنای واقعی کلمه، قوانین 17 ساله دارم چون من هرگز آنها را پاک نکردم. آنها اساسا انباشته شده اند. اما من به جایی رسیدم که قوانین من شروع به تعامل با یک شیوه بدی کردند و من چیزهای زیادی از دست دادم و من هر حکمی را که من داشتم کشتم.
این را به جلسه رهبری برای Blizzard که من به رفتن می رود. من از قسمت قهرمانان قدم می زنم، و این یک دسته از رهبران از سراسر تیم های بازی و در سراسر Blizzard داشتن گفتگو مشابهی که من فقط در مورد تیم قهرمانان من بود، اما در حال حاضر ما در مورد بلیززدار در کل صحبت می کنیم. من از دیدگاه ها و بینش های زیادی از آنها دریافت می کنم و فرصتی برای من برای ایجاد چالش ها و سوالات و همچنین گوش دادن به چیزهایی که آنها در حال رشد هستند. بنابراین، دوباره، یک محیط بسیار همکاری و بسیار حمایتی با بسیاری از مردم که واقعا در مورد کار نه تنها در بازی های فردی ما، بلکه کار جمعی شرکت در هر لحظه ای است که مورد توجه واقع شده است.
و سپس من به یک سری از جلسات، بسیاری از جلسات بروید. در واقع، ما در برابر جلسات مبارزه می کنیم. ما می خواهیم جلسات کوتاه و موثر باشد و ما نمی خواهیم جلسات بیشتری از آنچه ما نیاز داریم داشته باشیم، اما بسیاری از آنها را لگد می زنم. برخی از آنها اطلاعاتی هستند، جایی که من روی دیوار پرواز می کنم، فقط تلاش می کنم توجه کنم و بشنوم که همه صحبت می کنند.
بسیاری از جلسات شامل چالش هایی از چیزهای خلاقانه و یا تماس های اولویت بندی است که ما در تلاش برای ایجاد در سراسر بازی. همکاری های زیادی با تیم های خارجی وجود دارد، بنابراین من می توانم از یک جلسه طراحی که در آن من در قهرمانان، بازی، به ملاقات با تیم وب و تلفن همراه ما و یا صحبت در مورد انجمن های جدید ما که رفتن به رول کردن، و سپس به تعداد زیادی از یک به یک بروید. من بسیاری از گزارش های مستقیم دارم - افرادی که با من کار می کنند - اما من همچنین می خواهم با همه تیم هایمان صحبت کنیم.
این برای من مهم است که با آنها در تماس باشم. من دیدگاه های خود را در مورد بازی، در راه ما در حال اجرا تیم در بازی، به طوری که ما می توانیم همه هماهنگ با بهترین کار امکان پذیر است. این یک محیط خلاقانه است و Blizzard توسط احساسات مردم پر شده است. واقعا مهم است که مردم انگیزه و هیجان داشته باشند. و این تنها راهی است که ما می توانیم این سحر و جادو را که توسعه بازی است انجام دهیم، جایی که شما فقط چیزهایی را می سازید
- شنبه ۲۶ آبان ۹۷ ۲۳:۱۴
- ۴۶۹ بازديد
- ۰ نظر