من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

شما هرگز نمیخواهید به خاطر سالمونلا فراخوانی مواد غذایی بزرگ را ببینید، اما شما به ویژه نمیخواهید به خاطر سالمونلا در ترکیه هفته قبل از روز شکرگذاری، یک فراخوان بزرگ غذا را ببینید.

این گزارش به نقل از CBS، Jennie-O این هفته را برای 91،000 پوند ترکیه به عنوان بخشی از شیوع شیوع سالمونلا صادر کرد. در حالی که Jennie-O آخرین چیزی است که به یاد می آورد، این تنها شرکتی نیست که تحت تاثیر این شیوع قرار گرفته است. وزارت کشاورزی ایالات متحده گفته است که شیوع آن گسترده است و احتمالا شامل تعدادی از تولیدکنندگان مختلف در این صنعت است.

مقاله پیش نمایش تصویر بند انگشتی
راه درست برای ترک کردن و ترک کردن ترکیه
اگر قبلا یک بوقلمون کامل نداشته اید، ممکن است فرآیند به ارمغان بیاورد. یک نوشیدنی ...

خواندن در اسکیلت. lifehacker .com
در مورد Jennie-O، یادآوری به طور خاص مربوط به بسته های یک پوند از بوقلمون خام، زمین است که توسط این شرکت در سراسر کشور فروخته شد.

خبر خوب این است که بسته های آسیب دیده تا تاریخ 1 یا 2 اکتبر استفاده می شوند، بنابراین اگر شما خریداری کنید، احتمالا شما آن را مصرف کرده اید (و امیدوارم بیمار نباشید). گفته می شود احتمال دارد که بیش از چند بسته های آلوده در فریزرها وجود داشته باشد.

در اینجا می خواهیم به یاد بیاوریم:

"Jennie-O Ground ترکیه 93٪ LEAN | 7٪ FAT "با استفاده از" تاریخ "از تاریخ 10/01/2018 و 10/02/2018.

"Jennie-O Taco Seasoned Ground Turkey" با تاریخ استفاده از تاریخ 10/02/2018.

"Jennie-O Ground ترکیه 85٪ LEAN | 15٪ FAT "با استفاده از" تاریخ استفاده از "از تاریخ 10/02/2018.

"Jennie-O ایتالیایی مورد استفاده در زمین ترکیه" با استفاده از "تاریخ" از تاریخ 10/02/2018.

تا کنون این شیوع خاص مسئول 164 بیماری گزارش شده در 35 ایالت و همچنین یک مرگ بوده است.

اگر صاحب یک بسته از زمین بوقلمون هستید، باید بلافاصله آن را بکشید. شیوع آن نیز زمان خوبی برای بازنگری قوانین ایمنی مواد غذایی به طور کلی است.

مقاله پیش نمایش تصویر بند انگشتی
چگونه می توانم از خوردن هر شام در شکرگزاری اجتناب کنم؟
خوشبختی عزیزم، این سال من شام شکرگذاری را در خانه ام میزنم، و من عصبی هستم ...

ادامه مطلب
اگر شما مسئول تغذیه بوقلمون برای جشن خانوادگی خود در سال جاری باشید، مطمئن شوید که در یخچال خود یخچال را خنک می کنید، نه شمارنده، دست ها را کاملا پس از دست دادن بوقلمون خام بشویید و مطمئن شوید که آن را به دمای داخلی 165 درجه (شما نیاز به دماسنج غذایی برای بررسی). شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که چربی های شما قبل از اینکه آنها را بخورند، همان درجه حرارت را تجربه کرده اند.

CBS خاطرنشان می سازد که ترک خوردن به دمای داخلی 165 کشور می تواند این سویه خاص سالمونلا را از بین ببرد، بنابراین اگر همه چیز را درست انجام دهید، هر فرد بعد از شام، سالم باقی خواهد ماند، حتی اگر پرنده شما برای موفقیت شما را تنظیم نکند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.