من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بعضی افراد عاشق کیف مخصوص خود هستند. برخی از میان وعده های خاص سوگند می خورند بعضی از آنها تا زمانی که قهوه ساز خود را در هر سفر را به ارمغان بیاورد. هدفم این است که گوشی های BeatsX بی سیم من است که از بچه های گریه می کنند، سخنرانان مترو و خلبان به کل هواپیما می گویند که ما به سرعت می رویم، به طوری که ممکن است بازخورد داشته باشیم. هدفون، تلفن من و یک کاغذ دیواری من را از طریق هر پروازی دریافت می کنند. VC Hunter Walk از موارد توییتر توییتر برای دوستداشتن در سفر استفاده می کند:



ما نمیتوانیم پاسخها را جاسازی کنیم زیرا توییتر احمقانه است، اما جان ایوانز از Utihiley خود را دوست دارد، فریجا لوبو انواع بستههای چای را به ارمغان میآورد، سیندی گالوپ یک کابوس خواب را می پوشد و هانتر خود را در ماشین خود نگه می دارد. سارا Mauskopf دوست جلیقه سفر امن تر، جایگزین برای صندلی ماشین بچه ها را دوست دارد.

زاک هولمن یک Blockhead را حمل می کند که باعث می شود شارژ مجدد مک در یک پلت فرم به اشتراک گذاشته شود. کاپ واتکینز یک نوار Zach را با یک نوار کامل کار می کند: "هنگامی که شما به یک خروجی نیاز دارید (به عنوان مثال در فرودگاه)، این شما را یک قهرمان می کند." چه چیزی باید داشته باشد و چه چیزی آن را ضروری می سازد؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.