من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اخبار عالی برای افرادی که از غذا خوردن لذت می برند: اگر شما یک ماشین ظرفشویی دارید، غذاهای خود را با دست شستشو می کنید، زباله های زیاد آب، انرژی، زمان و پول، و شما می توانید با ریاضی آن را اثبات کنید.

مقاله پیش نمایش تصویر بند انگشتی
با استفاده از یک ظرف، غذاهای راحت تر را انجام دهید
خوردن غذاها یا "شستشو" به عنوان "بریتانیایی ها" آن را بدانید - بدترین بخش آشپزی و تغذیه است ...

خواندن در اسکیلت. lifehacker .com
اکثر مردم به شدت از دست دادن آب چقدر آب را پایین می آورند. ماشین های ظرفشویی دارای گواهی Energy Star باید از 270 کیلووات ساعت در سال و 3.5 گالن در هر چرخه استفاده کنند، اما بیشتر جرثقیل های آشپزخانه یک تا دو گالن در دقیقه حرکت می کنند. به عبارت دیگر، اجرای شیر تنها برای چهار یا پنج دقیقه می تواند آب بیشتری را نسبت به کل چای ماشین ظرفشویی استفاده کند. ماشین های قدیمی تر از آب بیشتر استفاده می کنند، اما هنوز هم احتمالا کمتر از شما فکر می کنید؛ مگر اینکه شما بیش از 10 سال سن داشته باشد (و تا حدودی هنوز هم کار می کند)، شانس خوب این است که آن کارآمد تر از شستشو دست با سینک پر از ظروف باشد. مقدار دقیق آب و انرژی که می توانید ذخیره کنید بستگی به تعدادی از عوامل دارد، بنابراین هر کس که خدمات را پرداخت می کند، احتمالا آمار مصرف برای ماشین ظرفشویی و شیر آب خود را می بیند تا ببیند چه کار می کنند. آنچه که آنها پیدا می کنند ممکن است فقط فشار آنها برای به پایان رسیدن به یک ماشین ظرفشویی جدید نیاز داشته باشد.

تغییر دادن به یک شیوه کاملا شستشوی ظرف شستشو می تواند بار الکتریکی حساب های انرژی خود را - نه به ذکر پاها، عقب و کت و شلوار خود را - اما جهان را نجات نخواهد داد. موارد خاص همیشه برای شستن دست نیاز است و در هر حال، دوش و ماشین لباسشویی شما آب بیشتری از چیزی که در آشپزخانه استفاده می کنید. با این حال، این یک راه آسان برای صرفه جویی در آب با اشکالات صفر است. من فکر می کنم آنها آن را "پیروزی برنده" می نامند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.