من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

لیست عطر های تلخ و ماندگار مردانه به روز

می‌گویند حرف حق تلخ است و شاید رایحه‌ی حقیقی نیز رایحه‌ای تلخ باشد!

مقاله‌ی معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه نتیجه‌ی مقایسه‌ای است بین بیش از 100 ادکلن تلخ مردانه که در ضمن، بخش دوم مقاله‌ی معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار زنانه نیز محسوب می‌شود. با شیک فام همراه باشید.

 

 

چند پیشنهاد برای بهترین ادکلن تلخ مردانه

انتخاب عطر، ارتباط مستقیمی با شخصیت و طرز تفکر هر فرد دارد نکته‌ی جالب‌تر اینجاست که ما انسان‌ها با زدن هر عطر، ناخواسته رفتاری مطابق با احساساتی که آن رایحه‌ها به وجود می‌آورند از خود بروز می‌دهیم.

 زدن عطر و ادکلن روی رفتار ما تأثیر زیادی می‌گذارد. این نکته‌ای است که ما کمتر به آن توجه می‌کنیم. به‌عنوان‌مثال، استفاده از ادکلن تلخو خنک، حس شادی، سرزندگی و جوانی به وجود می‌آورد شخصی که از این نوع عطر استفاده می‌کند به سمت چنین حس‌وحالی نیز متمایل می‌شود. هم‌چنین عطر تلخ و گرم، گاهی حرارت بدن را بالا می‌برد البته اکثر عطرهای تلخ و خنک در فصول گرم‌تر مورداستفاده قرا می‌گیرند ولی عطر تلخ و گرم مردانه نیز برای فصول سرد، کاربرد خودش را دارد.

در مقاله‌های قبلی اشاره شد که عطر تلخ، برخلاف نامش، بار معناییِ بیشتری ازنظر کاریزماتیک و خاص بودن دارد. این موضوع در مورد آقایانی که از عطرهای تلخ استفاده می‌کنند، بیشتر صدق می‌کند.

عطر تلخ عموماً از عطرمایه‌یِ ریشه‌ی درختان خاص و ادویه‌های تند تهیه می‌شود و می‌تواند رایحه‌هایی مانند دود؛ چرم، چوب، ادویه، مرکبات، گل‌ها و حتی گاه برخی از شکلات‌ها را داشته باشد.

وسعت و تنوع عطرهای گرم مردانه شاید از عطرهای تلخ زنانه نیز بیشتر باشد. من ابتدا به سراغ چند بِرند معروف می‌روم و سپس چند عطرِ تلخ مردانه‌ی دیگر را معرفی می‌کنم و در پایان اگر هیچ‌یک را نپسندید؛ فهرستی از عطرهای تلخ و خنک مردانه و عطرهای تلخ و گرم مردانه که در ایران مقبول‌تر واقع شده‌اند را برای بررسی بیشتر در اختیارتان می‌گذارم.

 

 

معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه (عطر تلخ مردانه از بِرندهای مشهور)

طراحان مطرح این عطر، «کارلوس بنیم» (Carlos Benaim) و «لوک دانگ» (Loc Dong) هستند. این عطر تلخ و خنک مردانه که یک ادو تویلت محسوب می‌شود در سال 2008 به بازارهای جهان عرضه شده است.

ماندگاری خوب و پخش بوی متوسطی دارد و تلخی آن کج دار و مریز است یعنی گاهی نت‌های شیرین نیز از آن به مشام می‌رسد.

این ادو تویلت در سایزهای 50 و 100 میلی‌لیتری عرضه شده است.

نت آغازی: فلفل- زنجبیل

نت میانی: گیاه ریحان- چوب سدر- مریم‌گلی- علف وتیور

نت پایانی: گل لادن- گیاه پاتچولی- عنبر- چوب عود- صمغ.

 

Encer Noire A L'Extreme Lalique for men

این نوع از عطر لالیک بسیار مردانه، فشرده و دارای ماندگاری و پخش بوی خوبی است که در سال 2015 به بازار عرضه شد و طراح آن «ناتالی لورسون» (Nathalie lorson) است. میزان استقبال از این ادو پرفیومِ تلخ مردانه، بالا ارزیابی می‌شود. این عطر برای فصل زمستان مناسب‌تر است.

نت آغازی: برگاموت- نعناع هندی- رزین

نت میانی: گیاه وتیور- وتیور هائیتی- بخور- گیاه گلدارِ اریس

نت پایانی: چوب صندل- بنزوئین- پاتچولی.

 این عطر در سایزهای 50 و 100 میلی‌لیتری عرضه شده است.

 

Armani Code Turquoise for Men Giorgio Armani for men

معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه را با بِرند «جورجیو آرمانی» و عطر مردانه تلخ «آرمانی کد» ادامه می‌دهیم که عطری اوریانتال (شرقی) و ادویه‌ای است. طراحان این عطر عبارت‌اند از: «آنتونی لا»

(Antonie Le)، «مئیزن دی» (Maisondieu) «کلمنت گاوئری» (Clement Gavary).

عطر تلخ آرمانی کد در سال 2004 به بازار عرضه شد و هم برای قیمت مناسب خود (نسبت به کیفیت) و هم به‌عنوان عطر لوکس در سال 2006 جایزه گرفت. ماندگاری خوب و پخش بوی متوسطی دارد

نت آغازی: ترنج - لیمو

نت میانی: بادیان ختایی- شکوفه‌ی زیتون- چوب گایاک

نت پایانی: چرم – تنباکو- لوبیای تونکا.

این پرفیوم در سایز 75 میلی‌لیتری عرضه شده است.

http://bit.do/fnMX5

https://cutt.ly/gry880m

https://bit.ly/2tqty2l

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.